Thursday 8 December 2011

>< MY FRIENDS (XOXoxO)

<3>>> KEENA >< bestfriend aku :) bila aku happy kau ada dengan aku . bila aku sedih kau pun ada dengan aku . aku sayang kau weh ! kau bestfriend yang terbaik ahh yang aku pernah ada we :'>
<3>>>ZEEHA>< aku happy gila kawan dengan kau sebab kau macam teddy bear aku . aku pukul pun kau okay je . tapi ade jugak lah kau macam moody dengan aku . haha . im sorry :) jangan lupa kan aku ye :'>
<3>>>PIYUSH>< her name is PREETAY ROBOT :) iloveher . aku suka gila masa kau tak cover tudung kau tu . sebab kau ni gila2 gila we . aku suka gila ! kau ni kelakar . kau selalu happy kan aku . i love you :'>
<3>>>MEERA>< hey meera ! i love you so much ! kau ni baik . hati lembut . mudah terasa . kau je yang selalu paham perasaan aku we . kau ni kawan aku yang gila2 tapi lembut . aku suka la babeh ! haha :">


*MY GIRL


<3>>>SITI>< dia ni panggil aku taiko dia . so aku kene panggil die anak buah aku ke ? haha . lupakan . budak ni walaupun dah sekolah mengengah tapi still nampak cam kanak2 . haha . comel kan dia ? sebab tu ramai minat dia . tapi dia ada buah hati sendiri . sama2 suka . aww :)


<3>>>AISYAH>< she is my new bestfriend :) we . aku rindu nak main pico dengan kau . aku rasa muka kita ada miss kan ? hahaha . *perasan jap . hahah . BTW you are really cute :)

No comments:

Post a Comment