Monday 30 April 2012

bored

Assalamualaikum . yeah now im in the bored alam ! 




ahhh ni lah yang aku tensyen ni . kalau dah termasuk alam bosan ni . aku kalau dah masuk alam pelik ni aku rasa otak aku rasa macam nak pecah . inilah yang membuat kan aku rajin nak update blog . ni lah caranya nak rajinkan diri . harini aku boleh update blog sebab abah keluar ! yeah !! tak ada siapa2 nak kacau aku nak mengupdate blog aku ni . kadang2 kalau aku punya idea melimpah2 lah abah kacau . tu yang aku bengang tu . rasa macam nak hantukkan kepala kat dinding je . erghh . kalau korang ? korang pun tak tahan kan ? okay . esok cuti sekolah ! yeay ! yehaa ! haha . sehari je pun =,= . ergh . eton tak bagi lebih2 lah . bosan lah macam ni . ni je lah masa yang aku ada untuk nak update blog aku ni . aku rasa boleh tiup habuk kot kat blog aku ni sebab dah lama sangat tak bukak . ahh rindunya . aku kalau aku bosan aku dengar lagu yang aku letak kat blog aku ni . from THE LEMONADE MOUTH , somebody and determinate :) best lagu dia . ataupun aku layan cerita2 best . aku search dekat youtube je pun . haha . kay dah habis . malas nak type panjang2 .


babai all . i love you . assalamualaikum

No comments:

Post a Comment