Sunday 29 April 2012

lepak with my sayang-sayang

Me , nazihah , irdina , sakinah , amira , fairuz and rosni :) 


masa hari khamis tu . kitorang staybag rumah dina :) happy gila tak terkata . Semua tengah seboksebok main twitter . habis kecoh timeline twitter aku . hahaha dengan fairuz sebok dengan nora elena dia tu . haha , then mira nak masak kentang tau . aku dah cakap berapa kali dah kat fairus jangan kacau kentang tu . nanti lembik lah kan . ish tapi dia kacau jugak . haha . mulamula mira masak daging burger . lepas dah makan habis tu . mak dina pulak bawa balik roti canai . perghh kenyang siot . tapi terpaksa jugak makan kan . nanti sape pulak nak makan kalau aku tak makan . haha . then mira tak habis makan roti canai tu aku yang tolong habiskan . then tinggal satu keping je lagi . haha aku dah letih nak makan . lepastu sakinah terus amik then makan . tadi bukan main kata kenyang . haha . nazihah takde buat apa2 pun . dia sebok2 dengan dia punya twitter tu . hahaa lepastu boleh pulak kacau twitter aku . haa . aku ingat lagi masa mak irdina nak hantar roti canai tu . hahah semua kelamkabut lari naik atas . aku dengan sakinah lah terkejar2 nak naik atas . sakinah siap bawak lappy lagi . aku je yang tak sempat out aku punya twitter . lepastu aku terjerit2 suruh dina out kan . haha last2 mak dia keluar balik . then masa tu aku rasa aku freee ! hahaha boleh main twitter dengan tenang . ahh . i miss this moment . kan best kalau sama macam tahun lepas . happily je . :") rindu form 1 :"(

No comments:

Post a Comment